کد خبر : 2             زمان انتشار : 1400-03-02      ساعت 17:09          تعداد بازدید : 319
تعرفه تبلیغات در اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام به یکی از پرطرفدارترین روش‌ های تبلیغاتی و در عین حال یکی از موثرترین روش‌ های تبلیغات در دنیای دیجیتال تبدیل شده است و بسیاری از شرکت‌ ها از این روش برای برندینگ و سودآوری استفاده می‌ کنند .
تبلیغات در اینستاگرام به یکی از پرطرفدارترین روش‌ های تبلیغاتی و در عین حال یکی از موثرترین روش‌ های تبلیغات در دنیای دیجیتال تبدیل شده است و بسیاری از شرکت‌ ها از این روش برای برندینگ و سودآوری استفاده می‌ کنند .
این روش تبلیغاتی علاوه بر اینکه از نظر بازدهی نسبت به دیگر روش‌ ها بیشترین اثربخشی را دارد ، همچنین از لحاظ میزان هزینه نیز در مقایسه با سایر روش‌ ها این قابلیت را دارد که بتوان آن را کنترل کرد و همچنین در مورد تغییر آن تصمیم گرفت . به این صورت می‌ توان در هر زمان آن را بر اساس بودجه و نیاز بهینه کرد و بر اساس میزان هزینه از تبلیغات نتیجه گرفت .
اما بسیاری از مدیران و کسب و کارها آگاهی و اطلاعات کاملی درباره هزینه و تعرفه تبلیغات در اینستاگرام ندارند و بعضا در برخی تبلیغات خود ، هزینه‌ ای بیشتر از آنچه باید پرداخت می‌ کنند . در این حالت حتما باید اطلاعات درستی از میزان هزینه‌ ها در پیج‌ های مختلف و لیستی از بهترین پیج‌ ها برای کسب و کار خود داشته باشید .
معیار های قیمت گذاری برای تبلیغات در اینستاگرام
میزان انگیجمنت :
در واقع این ویژگی بیان می کند که میزان بازدهی و درصد فعالیت کاربران در صفحه مورد نظر برای تبلیغ چه میزان است .

تعداد فالوور :
در برخی از موارد تبلیغات به منظور افزایش آگاهی مخاطبین از نام تجاری و معرفی نام تجاری در سطح گسترده است . به همین منظور برخی مواقع میزان ارزش گذاری صفحات بر اساس تعداد فالوور آن­ها مشخص می­شود . با این حال تعداد فالوور معیار قابل قبولی برای تعیین قیمت پست و استوری های تبلیغاتی در اینستاگرام نیست . چرا که بسیاری از این افراد تعداد قابل توجهی فالوور غیرواقعی و غیر فعال دارند که در میزان امتیاز صفحه و دیده شدن تبلیغات موثر نیستند . بنابراین در نظر گرفتن متوسط مشارکت صفحه یا متوسط بازدید ( ایمپرشن ) می‌ تواند معیار مناسب تری جهت بررسی تعیین قیمت یک صفحه در اختیارمان بگذارد .
نوع تبلیغ :
تبلیغات در اینستاگرام به دو صورت استوری و پست منتشر می شود و تعرفه تبلیغات بر اساس نوع تبلیغ مشخص می شود . برخی مواقع نیز بر اساس نوع محتوا ( ویدیو یا تصویر ) قیمت گذاری مشخص می شود .
میزان تبلیغات :
برخی از صفحه های اینستاگرام به دلیل حجم محدود تبلیغات بازدهی بیشتری را نصیب صاحبان تبلیغ می کنند به همین دلیل تبلیغ در این صفحات با قیمتی متفاوت ارائه می شود .
جایگاه تبلیغ :
یکی دیگر از مواردی که به ندرت در تعیین قیمت تبلیغ در صفحات اینستاگرامی تاثیر می گذار ساعت انتشار و یا جایگاه تبلیغ در صفحه مورد نظر است . برای مثال اگر تبلیغ به عنوان پست آخر منتشر شود به دلیل بازدهی و مشاهده بیشتر توسط کاربران قیمت متفاوتی را داراست .
موقعیت جغرافیایی دنبال کنندگان :
در برخی از صفحات با توجه به محتوای به اشتراک گذاشته شده یا نام صفحه پراکندگی جمعیتی مخاطبین متعلق به برخی مناطق خاص است . در این حالت تعداد محدود و یا برعکس آن قابل توجهی از مخاطبین هدف را شامل می شود که در تعیین قیمت صفحه تاثیر گذار است .

با همه این اوصاف نمی توان فرمول دقیق و مشخصی را برای تعیین قیمت هر صفحه به طور مجزا مشخص کرد .
لیست هزینه و تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

نوع پکیج توضیحات قیمت

پکیج بانوان ۲۴ ساعت در ۶۰ صفحه ۹ میلیون تومان
پکیج سرگرمی ۲۴ ساعت در ۹۰ صفحه ۲۵ میلیون تومان
پکیج ورزشی ۲۴ ساعت در ۱۲ صفحه ۸ میلیون تومان
پکیج اقتصادی ۲۴ ساعت در ۲۰ صفحه ۹ میلیون تومان
پکیج دانشجویی ۲۴ ساعت در ۵۷ صفحه ۵ میلیون تومان
پکیج مذهبی ۲۴ ساعت در ۳۵ صفحه ۷ میلیون تومان
پکیج خبری ۲۴ ساعت در ۱۷ صفحه ۷ میلیون تومان

هزینه تبلیغات اینفلوئنسر در اینستاگرام
اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روش های تبلیغات موثر در اینستاگرام می باشد تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام ، افزایش فروش و بازدهی کمپین تبلیغاتی شما را چند برابر می کند . اینفلوئنسر های ایرانی از جمله هنرمندان ، بلاگرها ، کمدین ها و چهره های محبوب اینستاگرام با بهترین روش تبلیغاتی محصولات و خدمات شما را معرفی خواهد کرد .

هزینه تبلیغات استوری در اینستاگرام برخی سلبریتی ها و اینفلوئنسرها به شکل زیر است :

نام دسته بندی قیمت
آناشید حسینی لاکچری ۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان
محسن بروفر واینر ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان
ارسلان قاسمی سلبریتی ۱۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان
از کدام شهر هستید و نظر شما در مورد این خبر چیست ؟ اگر اطلاعات تکمیلی دارید با دیگران در میان بگذارید
سعید-کوهدشت ( 1398-01-29 13:26 )
من وقتی متن رو خوندم به نظرم طرح خوبی هستش درسته زمان بر هست برای جا انداختنش ولی ارزش این رو داره که بانک ها با استفاده از این طرح این بحران رو از کشور دور کنند


.